Meniu
Coșul tău

Intrebari frecvente

Da, puteti vizita (luni-vineri 9:00-18:00) magazinul nostru situat pe str. Transilvaniei, nr. 319A, Buzau, Jud. Buzau

Produsele noastre beneficiaza de 2 ani garantie daca piesele sunt montate intr-un service autorizat RAR pentru montaj GPL pe marca respectiva. Produsele vor fi prezentate la sediul societatii noastre in ambalajul original cu toate accesoriile. Costurile de transport ale produselor vor fi suportate de gazmagazin.ro.

Pentru a beneficia de garantie trebuie sa prezentati dovada ca piesa a fost montata intr-un service autorizat (factura/deviz).

Nu beneficiaza de garantie produsele consumabile cum ar fi filtrele, membranele, elementele de cauciuc, pistonase injectoare, etc.

Da, puteti plasa o comanda la numarul de telefon (+4) 0371.234.248 (in interalul orar 9:00-18:00 de luni până vineri).

Bine de știut:

Comenzile on-line se procesează cu prioritate, iar clienții ce au cont înregistrat primesc și puncte bonus de reducere).

Comenzile trimise prin curier ajung în circa 24 ore (cazuri exeptionale 48h)  de la expediere în orice localitate de pe teritoriul României. Coletele se livrează în zilele lucrătoare de luni până vineri. Dacă plasați o comandă în weekend acesta va fi expediată luni cu livrare începând de marți. Prețul este fix indiferent de localitate (nu se percep km suplimentari). Pentru timpii de tranzit al coletelor expediate înafara țării, vă rugăm sa vizitați pagina "Livrare, plată și transport"

Pe teritoriul României pentru comenzile de minim 600 lei acordăm transport gratuit prin curier, iar pentru comenzile sub 600 lei, curierul costa 20 lei (tarif valabil pt. orice localitate - nu se percep km suplimentari) sau pt. ridicare din locker Fanbox = tariful este de 15 lei.

Tarifele pot suferi modificări înainte ca această pagină sa fie actualizată.

Când comandați, transportul se va calcula automat si veți știi exact cât aveți de achitat.

Pt. tarifele de tranzit în țările din afara României vă rugăm să consultați pagina "Livrare, plată și transport"

Plata produselor se poate face cu cardul, cash la livrare* (plata cash la livrare este valabilă doar pe teritoriul României) sau în avans prin transfer bancar în contul nostru. Daca optați pentru plata prin transfer bancar vă rugăm ca atunci când efectuați plata să menționați în OP nr. comenzii de pe site. Daca optați pentru cash la livrare, atunci plătiți la curier în momentul în care primiți coletul. Plățile on-line cu cardul sunt realizate prin intermediul procesatorilor de plăți precum Libra Bank sau Netopia Payments. Clientul beneficiază de comision 0 (zero) la plata online cu cardul. Comisionul este suportat integral de noi. Toate plățile online sunt securizate și criptate.
Nu avem o sumă minimă pentru comandă.
Produsele achiziționate de pe site-ul nostru pot fi returnate în termen de 14 zile lucrătoare fără nicio explicație. Numărătoarea celor 14 zile se face de la data confirmării primirii comenzii de la curier.Condițiile ca produsul să fie returnat sunt:1. Ambalajul acestuia sa fie intact (produsul să nu fie desigilat). 2. Produsul să nu fie folosit. 3. Produsul să nu fie deteriorat (să nu prezinte zgârieturi, să nu fie lovit, etc.). 4. Produsul să fie complet așa cum a fost primit de către client.Costul cheltuielilor de transport pentru returnarea produsului este suportat integral de către client. Clientul poate trimite coletul retur prin orice firmă de transport cu condiția ca acesta să fie livrat la adresa firmei (Str. Clujului, nr. 19, Buzău, Jud. Buzău). Nu ridicăm colete de la sediile curierilor sau de la oficii poștale.Vânzătorul va înapoia contravaloarea produselor în cel mult 14 de zile de la data receptionării acestora. Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport sau comisioane bancare. Vânzătorul va returna strict contravaloarea produsului / produselor /serviciilor achiziționate.Vanzătorul poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea iniţială, care pot avea o valoare între 0 şi 50% din valoarea iniţială a produsului.Produsele primite defecte:Daca produsele returnate sunt defecte sau au vicii de fabricatie, fac obiectul garantiei specifice fiecărui produs în parte.Instrucţiuni de ambalare a produselor:- Includeţi toate accesoriile originale ale produsului returnat. - NU lipiţi cu bandă adezivă (scotch) pe cutia produselor! - NU scrieţi pe cutia produselor cu pix, cariocă, etc! - Ambalaţi cutiile originale în hârtie de împachetat sau folie de plastic.
Prețurile produselor de pe site conțin toate taxele înafară de transport, care se plătește separat și diferă în funcție de valoarea comenzii, greutate, destinație, curier.

Răspunsuri la întrebări frecvente