Politică de returnare
ATENTIE - Nu este nevoie sa completati formularul de retur pt. un produs pe care l-ati comandat si pe care nu-l mai doriti daca comanda nu a fost expediata.
Condiţii generale de returnare:
Produsele achiziţionate la distantă se pot returna conform O.U. 34/2014. Acestea vor fi returnate în ambalajul original şi în aceeaşi stare în care au fost recepţionate, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Vanzătorul va înapoia contravaloarea produselor în cel mult 14 de zile de la data receptionării acestora. Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice - zgârieturi, lovituri, ciobituri, şocuri, modificări sau consumabile desigilate (spray-uri, bidoane cu lichid, etc.) NU se accepta retur produsele folosite, montate, probate, uzate.Suma aferenta comenzii se returneaza in contul bancar al persoanel care a efectuat comanda. Nu se accepta decontarea banilor in conturi bancare ale altor persoane. Nu se accepta coletele care au ramburs cash.
Vânzătorul poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea iniţială, care pot avea o valoare între 0 şi 50% din valoarea iniţială a produsului.
Produsele primite defecte:
Dacă produsele returnate sunt defecte sau au vicii de fabricaţie, fac obiectul garanţiei specifice fiecărui produs în parte.
Procedură de returnare a produselor:
1. Completaţi formularul on-line de retur sau luati legatura cu un reprezentant (telefonic sau pe whatsapp).
2. Asteptati confirmarea returului de catre un operator (in cazul in care ati completat formularul online).
3. Trimiteţi coletul catre: SC ECOGAS DUAL FUEL SRL , la adresa: Str. Transilvaniei nr. 319A, Buzău, România, tel. 0371.234.248
4. In colet puneti si un bilet sau extras de cont in care sa se vada clar numarul de cont in care sa va returnam banii.
ATENTIE!!! Coletul returnat trebuie sa ajunga la sediul nostru. Nu ridicam colete de la sediul curierilor sau de la oficiile postale.
Pentru a veni in ajutorul clientilor, oferim contracost posibilitatea preluarii coletului de catre noi.
Instrucţiuni de ambalare a produselor:
- Includeţi toate accesoriile originale ale produsului returnat.
- Notaţi numărul de retur comunicat de operator pe colet astfel încât să putem identifica mai repede coletul dvs.
- NU lipiţi cu bandă adezivă (scotch) pe cutia produselor!
- NU scrieţi pe cutia produselor cu pix, cariocă, etc!
- Ambalaţi cutiile originale în hârtie de împachetat sau folie de plastic.